Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, completand formularul de retur.
CONDITII GENERALE PENTRU RETUR
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Condiții specifice pentru retur: Produse pentru îngrijirea personală, cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intimă și produse pentru igiena dentară Poți returna aceste produse doar sigilate, în ambalajul original primit la livrare. Nu se acceptă returul dacă au fost utilizate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă, odată ce au fost desigilate.
PUTETI SOLICITA RETURUL DE PRODUSE IN URMATOARELE CAZURI:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site (marime, culoare, model. In acest caz puteti solicita returnarea produsului sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeasi valoare sau cu valoare diferita (cu plata diferentei sau cu rambursarea diferentei). In acest caz va rambusam si valoarea transportului.
- Produsul prezinta defect. In acest caz va rugam sa ne contactati in termen de 48 de ore de la primirea coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat. Valoarea transportului va fi si ea rambursata. In cazul in care produsul prezinta un defect, sau primiti un alt produs sau o marime gresita (cazurile 1 si 2), taxa de transport aferenta returnarii produsului catre noi va fi suportata de noi.
- Produs cu masura nepotrivita. In cazul in care ati comandat un model care nu vi se potriveste, puteti schimba cu un alt model, dar taxa de transport aferenta schimbului va fi suportata de dvs si se va rambursa numai valoarea produsului, fara transport.
CUM SE POATE SCHIMBA UN PRODUS?
Politica noastra de schimb presupune urmatoarele etape. In cazul in care doriti sa schimbati produsul, ne contactati telefonic sau pe Facebook. Stabilim impreuna ce produs doriti, noi trimitem produsul nou catre dvs, iar dvs veti ambala produsul pe care doriti sa il schimbati si il veti da curierului atunci cand va ajunge cu noul produs la dvs.
CUM SE POATE RETURNA UN PRODUS?
Daca ati comandat un produs pe care doriti sa il returnati si sa va rambursam contravaloarea, trebuie sa completati formularul de retur, sa ambalati corespunzator produsul (plic cu bule), iar in colet sa ne lasati numele cu care ati plasat comanda si un cont bancar in care se poate realiza restituirea banilor. Coletul se va trimite de catre Dvs, prin curier. Transferul banilor se realizeaza in maxim 30 zile lucratoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi. Taxele aferente returului produsului va fi suportata de dvs, doar in cazurile in care produsul este deteriorat sau primiti un alt produs fata de cel comandat de dvs, taxa de transport va fi suportata de noi.NU SE SCHIMBA SI NU SE RETURNEAZA BANII pentru produsele ce prezinta semne de utilizare.