Politica de retur MOBILA DE LUX ROBERTO (mobila din pal) In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati MOBILA DE LUX ROBERTO la numarul de telefon 0722 119 964, 0762 900 657. Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.
Termenii si conditiile de returnare a produselor
Daca doriti sa RETURNATI un produs dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din aceasta pagina conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator Mobila De Lux Roberto va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.
Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente , documentele originale , in ambalajul lor original. In cazul in care lipsesc elemente ale produsului , feronerie , coltare de protectie sau bunurile nu au fost ambalate in acelasi mod in care au fost expediate , vanzatorul poate refuza returul produsului .
Va recomandam ca pe perioada de 14 zile in care va puteti exercita dreptul de retragere din contract , sa nu aruncati ambalajul original , documentele ce insotesc produsul , folia sau elementele de protectie ale elementelor de mobila.
Va aducem la cunostiinta ca in calitate de consumator sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Totodata va aducem la cunostiinta ca produsul returnat trebuie sa indeplineasca conditiile pentru a putea fi repus in vanzare ca si produs nou , fiind esentiala prezenta ambalajului original si a elementelor de siguranta si protectie a produsului precum si a documentelor ce insotesc acest produs .
Dupa descarcarea si completarea formularului de retur ( linkul de mai sus ) in termenul legal , urmeaza sa incarcati acest formular pe site si in acest termen de 14 zile in calitate de consumator aveti obligatia ca pe langa ambalarea produsului in acelasi mod in care acesta a fost receptionat, de a expedia produsul prin orice transportator la unitatea de service a Vanzatorului situata in localitatea: ROSIORI DE VEDE, Strada.Oltului, NR.59, TELEORMAN.
MOBILA DE LUX ROBERTO Nu Suporta Costul Transportului in Cazul Returului de Produse , urmand ca acesta sa fie Suportat de consumator . Formularul de retur incarcat pe site trebuie listat si sa insoteasca produsul urmand a fi afisat pe ambalajul coletului . In acest formular trebuie specificat numarul de pachete ce se returneaza si greutatea lor pentru ca Vanzatorul sa poata verifica daca produsele returnate au aceleasi caracteristici ca cele vandute . Pentru ca returul sa fie acceptat este necesar ca produsele sa fie insotite de formularul de retur in care sa fie specificat numarul de pachete aferente returului , acest formular sa fie semnat si de catre transportator si sa fie insotit de o copie a facturii de vanzare a produselor.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului , produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi , prin natura acestora , separate de celelalte elemente componente si orice produse ce apar ca fiind executate la comanda.
Produsele confecționate conform instrucțiunilor clientului /produsele configurate special nu pot fi returnate.
Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fără limitare la saltele, prosoape, lenjerii de pat, halate, perne) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite decât pentru lipsă de conformitate.
Formular de reparatitie
Daca mobila pe care ati comandat-o ajunge la dumneavoastra cu defectiuni precum:
repere rupte sau lovite
oglinda/sticla sparta sau ciobita
se pot inlocui gratuit complectand formularul de mai jos.
Pentru o mai buna identificare va rugam sa complectati toate campurile de mai jos si fotografiati reperul distrus astfel
Unghi inclinat care sa permita identificarea partii cantuite, fata-verso
Masurati lungimea si latimea reperului folosind ca instrument de masura metrul, identificati-l in schita de montaj si incercuiti atat reperul cat si denumirea acestuia apoi faceti poza schitei de montaj.
Atentie! Nu beneficiati de inlocuirea gratuita a reperului distrus din cauza montarii necorespunzatoare cu schita de montaj.
Inainte de a completa formularul asigurati-va ca reperul respectiv nu a suferit stricaciuni cauzate de dvs. (melamina distrusa din cauza cuielor batute defectuos, oglinda sparta din cauza folosirii unor suruburi neconforme, placa de pe spatele produsului.)
Sesizarile trebuie semnalate in maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului.
Termenul de livrare al reparatiilor este de 15 zile calendaristice.